Po subskrypcji sprawdź pocztę emaila (także folder SPAM) i kliknij w link aktywacyjny.
ZWROTY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kupna/sprzedaży ze sklepem hallo.com.pl
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta, tj. produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w pozostałych przypadkach, konsument musi poinformować sklep hallo.com.pl o swojej decyzji, wysyłając stosowne oświadczenie w formie mailowej (możliwość dostępna w zakładce kontakt)
- Koszt przesyłki związany ze zwrotem produktów ponosi Konsument.
- Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów zakupu produktów, które podlegają zwrotowi oraz kosztu przesyłki jeżeli został poniesiony przy zakupie towaru.
- Sprzedawca wypłaca kwotę zwrotu Konsumentowi po otrzymaniu zwrotu towaru i przyjęcia go w siedzibie Sklepu.
- Kwota zwracana jest na konacto, z którego Konsument dokonał Płatności podczas zawierania umowy sprzedaży .
- Rozszerzone prawo odstąpienia przysługuje Konsumentowi wyłącznie w stosunku do Produktów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych
- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez Konsumentów w ramach zwrotu z płatnością u kuriera „za pobraniem”
- Sprzedawca dokonuje zwrotu Płatności przy użyciu takiego samego sposobu Płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.