ZWROTY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kupna/sprzedaży ze sklepem hallo.com.pl
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta, tj. produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta).
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w pozostałych przypadkach, konsument musi poinformować sklep hallo.com.pl o swojej decyzji, wysyłając stosowne oświadczenie w formie mailowej (możliwość dostępna w zakładce kontakt)
  4. Koszt przesyłki związany ze zwrotem produktów ponosi Konsument.
  5. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów zakupu produktów, które podlegają zwrotowi oraz kosztu przesyłki jeżeli został poniesiony przy zakupie towaru.
  6. Sprzedawca wypłaca kwotę zwrotu Konsumentowi po otrzymaniu zwrotu towaru i przyjęcia go w siedzibie Sklepu.
  7. Kwota zwracana jest na konacto, z którego Konsument dokonał Płatności podczas zawierania umowy sprzedaży .
  8. Rozszerzone prawo odstąpienia przysługuje Konsumentowi wyłącznie w stosunku do Produktów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych 
  9. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez Konsumentów w ramach zwrotu z płatnością u kuriera „za pobraniem”
  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu Płatności przy użyciu takiego samego sposobu Płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.