Po subskrypcji sprawdź pocztę emaila (także folder SPAM) i kliknij w link aktywacyjny.
Regulamin sklepu hallo.com.pl
–
Postanowienia ogólna
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.hallo.com.pl prowadzony jest przez firmę Research Cloud Artur Kordykiewicz z siedzibą w Warszawie, ul. Kondratowicza 18 lok. 100 03-285 Warszawa, NIP 125-011-02-33 REGON 017308621, adres poczty elektronicznej: kontakt@hallo.com.pl, numer telefonu kontaktowego: 501591331 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora).
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga spełnienia przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Konsument, Wymagań Technicznych.
- Akceptacja Regulaminu sklepu jest dobrowolna, lecz konieczna w niektórych procesach takich jak: utworzenia Konta lub złożenia zamówienia przez Konsumenta.
DEFINICJE
- BOK – Biuro Obsługi Konsumenta Sprzedawcy, które udziela Konsumentom informacji w zakresie prowadzonej przez Sklep Internetowy działalności, w tym na temat Produktów, Sklepu, Regulaminu oraz aktualnych Promocji, w Dni Robocze, w godzinach wskazanych w Sklepie Internetowym w zakładce „Kontakt”, pod wskazanymi tam numerami telefonu i adresem e-mail, za pośrednictwem chatu w Sklepie Internetowym oraz formularza kontaktowego w Sklepie Internetowym w zakładce „Kontakt”. Koszt połączenia z Biurem Obsługi Konsumenta – opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora).
- CENA – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Konsumenta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej przez Sklep Internetowy stanowią inaczej.
- HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, określony przez Konsumenta podczas tworzenia Konta. Konsument jest zobowiązany do zachowania Hasła w poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim). Sprzedawca udostępnia Konsumentowi wielokrotną możliwość zmiany Hasła
- KONSUMENT- osoba fizyczna; lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
- KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem podanym przez Konsumenta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Konsumenta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Konsument uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Konsument loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Konsumenta do wysyłki Produktów, ustawiania poziomu zachowania prywatności, subskrypcji Hallo Newslettera, obsługi zamówień, dostępu do historii Zamówień.
- KOSZYK – usługa udostępniana każdemu Konsumentowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenia przewidywanego terminu dostawy Produktów. Koszyk gromadzi składane przez Konsumenta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży.
- LOGIN – adres e-mail Konsumenta podany w ramach Sklepu podczas tworzenia Konta.
- NEWSLETTER — Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Konsumentom otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji w szczególności o Produktach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach, na podany przez Konsumenta adres e-mail lub numer telefonu, za wyraźną zgodą Konsumenta. Zasady świadczenia przez Sprzedawcę usług Newslettera określa odrębny regulamin udostępniony w ramach Sklepu Internetowego.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Konsumentem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny. Wszystkie Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe.
- PROMOCJE – szczególne warunki sprzedaży lub świadczenia usług, uregulowane na zasadach wyrażonych w ramach Sklepu Internetowego, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Konsument może skorzystać na zasadach tam określonych, jak np. obniżenie Ceny lub kosztów wysyłki.
- SKLEP INTERNETOWY – platforma umożliwiająca składanie Zamówień oraz dokonywanie Rezerwacji przez Konsumenta oraz świadczenie usług udostępnianych przez Sprzedawcę, prowadzona przez Sprzedawcę, stanowiąca zespół połączonych ze sobą stron internetowych, dostępna pod adresem internetowym: https://hallo.com.pl.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Konsumenta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Każdy Produkt jest przedmiotem odrębnej Umowy Sprzedaży.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), przez Sprzedawcę na rzecz Konsumenta za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące ze Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
- WYMAGANIA TECHNICZNE – minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub zawarcia Umowy Sprzedaży, tj.: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu (w przypadku Aplikacji – urządzenie mobilne); (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. By zawrzeć Umowę Sprzedaży Konsument musi posiadać aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Konsumenta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Konsument składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Konsumenta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Konsumenta zawarcia Umowy Sprzedaży
–
NIEODPŁATNE USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Konsumentów:
a. umożliwianie Konsumentom składania Zamówień, dokonywania Rezerwacji oraz zawierania Umów Sprzedaży, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
b. prezentowanie Konsumentom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
c. umożliwienie Konsumentom korzystania z usług Koszyka;
d. umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Sklepu;
e. Newsletter.
ZAWIERANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Sprzedawca umożliwia składanie zamówień na produkty w następujący sposób:
a. bezpośrednio w sklepie Internetowym
b. telefonicznie (opcjonalnie)
c. mailowo (opcjonalnie) - Umowa o Świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą złożenia przez Konsumenta zamówienia, oraz potwierdzenia tego zamówienia przez Sprzedawcę. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres email podany przez Konsumenta w procesie rejestracji.
- Proces zawierania umowy bezpośrednio w sklepie Internetowym.
a. Konsument dodaje wybrany/e Produkt/y do Koszyka po czym przechodzi do formularza zamówienia.
b. Konsumenci, którzy posiadają konto; dane adresowe w formularzu zamówienia uzupełniane są automatycznie na podstawie danych, które Konsument podał w ustawieniach swojego konta.
c. W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Konsumenta następujących danych dotyczących Konsumenta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących umowy sprzedaży takich jak: produkt/y, ilość produktu/ów, w razie dostępności rodzaj, kolor i rozmiar produktu, miejsce i sposób dostawy produktu/ów, sposób Płatności. W wypadku Konsumentów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie danych firmy oraz określenia żądania wystawienia faktury VAT.
d. Konsument wybiera jeden z udostępnianych przez Sprzedawcę sposobów dostawy.
e. Konsument wybiera sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży.
f. Konsument przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Kupuję i płacę”). W przypadku Kunsumenta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu.
g. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” Konsument ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami.
h. W zależności od wybranego sposobu zapłaty, Kunsument może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania Płatności.
Proces zawarcia umowy drogą telefoniczną lub poprzez mechanizm czatu. - W przypadku dokonywania zakupu poprzez kontakt telefoniczny lub mechanizm czatu Konsument wykonuje kroki:
a. wybiera produkty i spisuje ich numery SKU. Numer SKU widoczny jest w opisie każdego produktu dostępnego w sklepie.
b. Konsument kontaktuje się z BOK telefonicznie lub poprzez czat.
c. Konsument podaje operatorowi listę produktów z ich numerami SKU oraz ilości zamawianych produktów
d. Konsument podaje dane dotyczące adresu wysyłki opisane w pkt IIIc, wybiera formę Płatności oraz dostawy.
e. Sprzedawca sporządza zamówienie i wysyła potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na adres email wskazany przez Konsumenta.
f. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą wysłania przez Sprzedawcę na adres email podany przez Konsumenta potwierdzenia przyjęcia zamówienia. - W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia lub jego części Sprzedawca przed zawarciem umowy sprzedaży poinformuje o tym Konsumenta.
- Konsument ma prawo do przyjęcia zamówienia częściowego lub odrzucenia go w całości.
–
CENY I FORMY PŁATNOŚCI
- Podmiotem świadczącym obsługę Płatności online w zakresie Płatności kartami jest Blue Media S.A
- Całkowita wartość Zamówienia złożonego przez Konsumenta w sklepie Internetowym obejmuje Cenę produktu brutto (zawierającą podatek VAT), koszty przesyłki oraz ew. inne koszty wybranych przez Konsumenta płatnych usług.
- O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, Konsument jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Konsumenta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca udostępnia Konsumentom różne formy Płatności. Są nimi:
a. płatność przy pomocy bramek płatniczych (przelewy, karta płatnicza, BLIK)
b. Płatność przy odbiorze przesyłki – płatność kurierowi w chwili dostarczenia zamówienia. - Sprzedawca nie rozlicza Płatności za zamówienia w formie gotówkowej płaconej bezpośrednio Sprzedawcy.
- Podczas realizowania Płatności poprzez bramkę płatniczą Konsument zostanie przekierowany na stronę zewnętrznego dostawcy usług płatniczych.
- Szczegółowy opis metod Płatności opisany jest w zakładce Metody Płatności
KOSZT I TERMINY DOSTAWY
- Koszty dostawy uzależnione są od formy Płatności. Zestawienie znajdziesz w linku Koszty dostawy
- Dostawa produktu/ów możliwa jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Konsumenta produktu/ów (termin dostawy) składa się czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
- Dostawa produktu/ów jest usługą płatną. Wyjątek stanowią określone przez Sprzedawcę promocje dotyczące obniżenia luz zniesienia opłaty za dostawę opisane w oddzielnych komunikatach i przedstawione w opisie produktu/ów
- Dostępne formy dostawy mogą być uzależnione od wybranej przez Konsumenta formy Płatności. W szczególności wpływ na termin dostawy ma płatność przelewem tradycyjnym. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu Płatności na koncie bankowym.
- Dostawa produkt/ów realizowana jest na adres Konsumenta podany podczas zawierania umowy sprzedaży.
- Termin dostawy ustalany jest indywidualnie dla każdego produktu i widoczny jest w jego opisie.
- Termin dostawy kompletnego zamówienia uzależniony jest od najdłuższego terminu dostawy pojedynczego produktu.
- Konsument w każdej chwili przed zawarciem umowy sprzedaży może usunąć towary z koszyka (lub zgłosić usunięcie produktu telefonicznie bądź przez czat) z najdłuższym terminem dostawy.
- Zawarcie umowy sprzedaży zobowiązuje Konsumenta do odbioru przesyłki z zamówieniem (o ile została wysłana przez Sprzedawcę, a Konsument został o tym poinformowany). Niepodjęcie odbioru przesyłki nie stanowi procedury zwrotu towaru, która opisana jest w dalszej części regulaminu i może być powodem żądania przez Sprzedającego zwrotu kosztów poniesionych w związku z realizacją umowy sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu Płatności przelewem, Płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
–
REKLAMACJA PRODUKTU
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
- Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Zakres gwarancyjny produktów podawany jest w opisie każdego produktu na stronie sklepu
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Produkt bez wad.
- W przypadku reklamacji produktu należy złożyć ją mailowo lub pisemnie korzystając z danych kontaktowych umieszczonych w zakładce kontak W celu przeprowadzenia prawidłowej reklamacji produktu Konsument powinien:
a. podać swoje imię, nazwisko oraz email lub nr telefonu w celu identyfikacji zamówienia
b. opisać wadę produktu
c. opisać okoliczności powstania wady
W drodze reklamacji Konsument może zażądać:
– wymiany produktu na wolny od wad
– usunięcia wady produktu - Sprzedawca w procesie reklamacyjnym ma prawo do kontaktowania się z Konsumentem i w celu doprecyzowania szczegółów wady, powstania wady oraz sposobu używania produktu
- Dostarczenie produktu do Sprzedawcy oraz ewentualne wymiany produktu realizowane są na koszt Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie Konsumenta o jej wyniku oraz dalszych procedurach reklamacyjnych.
- Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu towaru w ramach reklamacji bez wcześniejszego przejścia procedury reklamacyjnej.
ZWROT PRODUKTÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kupna/sprzedaży ze sklepem hallo.com.pl
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta, tj. produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w pozostałych przypadkach, konsument musi poinformować sklep hallo.com.pl o swojej decyzji, wysyłając stosowne oświadczenie w formie mailowej (możliwość dostępna w zakładce kontakt)
- Koszt przesyłki związany ze zwrotem produktów ponosi Konsument.
- Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów zakupu produktów, które podlegają zwrotowi oraz kosztu przesyłki jeżeli został poniesiony przy zakupie towaru.
- Sprzedawca wypłaca kwotę zwrotu Konsumentowi po otrzymaniu zwrotu towaru i przyjęcia go w siedzibie Sklepu.
- Kwota zwracana jest na konacto, z którego Konsument dokonał Płatności podczas zawierania umowy sprzedaży .
- Rozszerzone prawo odstąpienia przysługuje Konsumentowi wyłącznie w stosunku do Produktów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych
- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez Konsumentów w ramach zwrotu z płatnością u kuriera „za pobraniem”
- Sprzedawca dokonuje zwrotu Płatności przy użyciu takiego samego sposobu Płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). - Podanie danych osobowych przez Konsumenta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Zakres przetwarzania danych osobowych wyjaśniamy w polityce prywatności, która jest dostępna w zakładce Polityka prywatności
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia
- Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail podany przez Konsumenta.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Konsumentowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.
- O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub sądu polubownego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.