Po subskrypcji sprawdź pocztę emaila (także folder SPAM) i kliknij w link aktywacyjny.
14 dni na zwrot
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od chwili dostarczenia przesyłki.
Rozwiązanie umowy może nastąpić po:
a. odebraniu przesyłki z produktami przez Konsumenta
b. przekazaniu Sprzedawcy decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży - Aby odstąpić od umowy sprzedaży Konsument musi powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w terminie nie dłuższym niż 30 dni. Formy powiadomienia są następujące:
a. mailowo/telefonicznie lub przez czat: podając numer zamówienia oraz nazwę zwracanego produktu/produktów lub jego/ich numer/y SKU. W przypadku zwrotu całego zamówienia wystarczy podać jego numer. Numer zamówienia znajdziesz w korespondencji z naszym sklepem. - Koszt przesyłki związany ze zwrotem produktów ponosi Konsument.
- Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztu zakupu produkt/ów oraz kosztu wysyłki, który poniósł Konsument w związku z umową sprzedaży.
- Sprzedawca wypłaca kwotę zwrotu Konsumentowi po otrzymaniu zwrotu towaru i przyjęcia go w siedzibie Sklepu.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego - W przypadku przelewów bankowych kwota zwracana jest na konto, z którego Zamawiający dokonał płatności podczas zawierania umowy sprzedaży.
- Rozszerzone prawo odstąpienia przysługuje Konsumentowi wyłącznie w stosunku do Produktów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Produkcie w chwili jego objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Konsument traci Rozszerzone prawo odstąpienia w przypadku skorzystania z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych przez Konsumentów w ramach zwrotu z płatnością u kuriera “za pobraniem”