Po subskrypcji sprawdź pocztę emaila (także folder SPAM) i kliknij w link aktywacyjny.
Reklamacje
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
- Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.
- Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Produkt bez wad.
- W przypadku reklamacji produktu należy złożyć ją mailowo lub telefonicznie korzystając z danych kontaktowych umieszczonych w zakładce kontakt W celu przeprowadzenia prawidłowej reklamacji produktu Konsument powinien:
a. podać nr zamówienia lub kod SKU reklamowanego produktu
b. opisać wadę produktu
c. opisać okoliczności powstania wady
W drodze reklamacji Konsument może zażądać:
– obniżenia ceny produktu
– wymiany produktu na wolny od wad
– usunięcia wady produktu - Sprzedawca w procesie reklamacyjnym ma prawo do kontaktowania się z Konsumentem i w celu doprecyzowania szczegółów wady, powstania wady oraz sposobu używania produktu
- Dostarczenie produktu do Sprzedawcy oraz ewentualne wymiany produktu realizowane są na koszt Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie Konsumenta o jej wyniku oraz dalszych procedurach reklamacyjnych.
- Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu towaru w ramach reklamacji bez wcześniejszego przejścia procedury reklamacyjnej.